Sportcommissie

Lieve Plexus-leden,

Met trots introduceren wij dit jaar een nieuwe commissie binnen Plexus: de sportcommissie! We bestaan uit acht enthousiaste leden die klaarstaan om de sportieve kant van onze vereniging een boost te geven.
Onze voorzitter van de sportcommissie is Lola Baars. Felien Kroeze vervult dit jaar de rol als secretaris en zorgt ervoor dat alles netjes op papier staat. Voor de financiën hebben we Fleur van Vilsteren als onze betrouwbare penningmeester. Daarnaast is Lola Beerden verantwoordelijk voor de promotie en Lara Laurenssen vervult de functie als commissaris Extern. Ten slotte hebben wij in de sportcommissie Fleur Nefkens, Mara Stoffelen en Merre Duppen als actieve leden. Deze drie actieve leden steken ook graag de handen uit de mouwen en brengen veel energie en leuke ideeën mee. Naast de gebruikelijke borrels binnen Plexus, vinden we het natuurlijk ook belangrijk om fit en actief te blijven! Ons doel is dan ook om leuke en actieve activiteiten te organiseren.
Denk aan sportieve middagen en avonden, teambuilding en een beetje beweging tussen de borrels door. Aansluitend is er zeker ruimte voor een borreltje.

Hopelijk hebben we jullie enthousiast gemaakt over de sportcommissie, ook wel SPOCO
genoemd. We kijken er naar uit jullie te zien bij deze sportieve activiteiten!

Veel liefs,
De sportcommissie 2024/2025:
Voor vragen kunnen jullie altijd mailen naar: sport@svplexus.nl

spoco.jpg